Rekomendowany sposób kontaktu z firmą
Szanowni Państwo,
W związku z informacjami dotyczącymi rozpowszechniania się koronawirusa COVID-19, pragniemy poinformować, że firma FEGA Poland sp. z o.o. ściśle monitoruje najnowsze doniesienia Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS) i na bieżąco podejmuje szereg środków dla zdrowia i bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników.
Zachęcamy naszych KLIENTÓW do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji z pracownikami firmy FEGA :
- kontakt mailowy z konkretnymi pracownikami i hurtowniami,
- kontakt telefoniczny,
- wszystkie dane kontaktowe do naszych hurtowni dostępne są na stronie internetowej: https://fega.pl/kontakt/
- nasi przedstawiciele do odwołania nie będą odwiedzać naszych klientów, pozostali świadcząc pracę zdalną z domu lub w hurtowni.
Jeżeli podejmą Państwo decyzję o wizycie w hurtowni, informujemy, że rozszerzyliśmy codzienne procedury czyszczenia o silniejsze środki dezynfekujące na powierzchniach o wysokim prawdopodobieństwie dotyku. Udostępniliśmy środki odkażające i szkolimy naszych pracowników oraz wprowadziliśmy ograniczenia w zakresie obsługi klientów (zostały wyznaczona strefy obsługi klienta, ograniczenia co do ilości klientów przebywających w jednym momencie w hurtowni)
Od dnia 16 marca 2020 do odwołania zmieniamy zasady obsługi naszych KLIENTÓW :
- zmiana godzin pracy hurtowni od 8:00 do 16:00,
- w hurtowni została wyznaczona strefa obsługi klienta, do wejścia do czerwonej linii na podłodze,
- prosimy o nie przekraczanie wyznaczonej czerwonej linii,
- prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy osobami co najmniej 1,5 metra,
- zamykamy dostęp do pomieszczeń wystawowych produktów oraz magazynów z produktami,
- bezpośrednio w hurtowni będzie mogło przebywać maksymalnie 2 klientów,
- materiał i dokumenty zostaną wydane przez pracownika hurtowni z zachowaniem BHP.
Wszystko to robimy w trosce o Zdrowie i Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników.